Потрібно тримати ногу на педалі зчеплення при їзді? Відповідь автоинструктора.

Потрібно тримати ногу на педалі зчеплення при їзді? Відповідь автоинструктора.

Питання місцезнаходження лівої ноги водія при їзді на автомобілі з механічною КПП виник дуже давно. При цьому, однозначної відповіді на нього немає до цих пір. Одні водії постійно утримують ногу на педалі зчеплення, інші вважають такий підхід неправильним і застерігають про підвищений знос деяких вузлів машини.

Я вирішив докладно розібратися в цьому питанні, а для об’єктивності думки звернувся до знайомого автоинструктору. Фахівець розповів про те, як краще розташовувати ліву ногу для забезпечення безпеки і збереження всіх конструктивних елементів автомобіля.Стаття буде корисною? Не забудьте поставити “палець вгору” і підписатися на канал!Для початку я коротко поділюся своїм досвідом водіння машин з МКПП.

В автошколі мене вчили розташовувати ногу поруч з педаллю зчеплення, але не на ній. Однак, машинально завжди хотілося утримувати її на педалі, так як це дозволяє швидше реагувати на дорожню ситуацію. До того ж, права нога майже завжди лежить на педалі газу, і ліву просто зручно зберігати в одному положенні з нею.

Далеко не на всіх автомобілях передбачена спеціальна площадка, дозволяє поставити ліву ногу. Багатьох початківців водіїв, навпаки, вчать тримати ногу на педалі зчеплення. Нібито такий підхід дозволяє швидше загальмувати в екстреній ситуації і простіше виконувати маневри для здачі іспитів.

І в цьому є частка правди, адже новачки тільки вчаться користуватися педалями, а переставляти ноги їм ще складно.Знайти однозначної відповіді на питання в Мережі мені не вдалося, тому я вирішив звернутися до знайомого автоинструктору, який готує водіїв вже кілька років. Він стверджує, що деякі початківці автолюбителі просто не можуть зняти ногу з педалі зчеплення.

Як тільки вони роблять це, їх їзда стає менш якісною. Саме тому навіть досвідчені водії продовжують їздити з утриманням ноги на педалі, а не на спеціальному майданчику.Рух з лівої ногою на педалі може мати два істотних недоліки.

Перший з них – можливий підвищений знос зчеплення і КПП. Тут все залежить від того, наскільки виражено зусилля водія. Якщо нога просто лежить на педалі, то зчеплення фактично не буде задіяно, тому підвищеного зносу не буде.

Однак, на нерівностях нога все ж буде здійснювати невелике натискання, тягне за собою підвищений знос сайту.Варто зазначити, що утримання ноги на вазі також призводить до втоми в суглобах. Всього за кілька годин нога може сильно втомитися, з-за чого продовжувати рух буде неможливо.
В далеких поїздках рекомендується тримати ліву ногу на килимку або на спеціальному майданчику. Тим не менш, в міських умовах цього робити не обов’язково, подібна звичка рідко стає причиною серйозних поломок.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *