Як допомогти дитині налагодити стосунки в школі?
Вагітність

Як допомогти дитині налагодити стосунки в школі?

Не завжди у дитини можуть скластися добрі відносини зі шкільним колективом. Дуже часто це вина батьків. Дізнавшись про поганих взаємовідносинах, вони в більшості випадків діють неправильно і тільки погіршують становище дитини.

Правильна поведінка, навпаки, може сприяти поліпшенню стосунків між однокласниками та дитиною.Школа – це місце, в якому деякі діти вперше стикаються з реальною дійсністю. І не завжди дійсність приймає їх з розпростертими обіймами.

Ще з ранніх класів у дитини можуть скластися складні взаємини з однолітками, і батьки навряд чи можуть позитивно вплинути на їх зміна в кращу сторону.Найчастіше, дізнавшись про подібні проблеми в житті свого чада, старше покоління обирає один з двох варіантів:1) сподіватися, що все владнається само собою;2) втрутитися з метою покарати кривдників улюбленої дитини.Дізнаються вони про це, як правило, пізно, коли у шкільного колективу вже склалася певна думка про дитину, про його реакціях та поведінці в певних стресових ситуаціях.

Коли батьки усвідомлюють, що у сина або дочки проблеми з спілкуванням у класі, то часто не розуміють, як діяти і як допомогти їм.Особливо розгубленими виявляються замкнені батьки з власними усталеними комунікативними проблемами.Вони просто не можуть виправити ситуацію, так як самі не розібралися з подібною проблемою.

Деякі ж батьки, зіткнувшись з подібною проблемою, вважають, що винні всі навколо, крім їх дитини.Це стосується як обижаемых дітей, так і самих кривдників. Агресивно налаштований дитина теж може виявитися викинутий зі шкільного соціуму, як і той, хто зазвичай стає його жертвою.

Необхідно розуміти, що дитина переймає в дорослих (частіше у самих близьких, яких щодня бачить перед очима) їх модель поведінки.Відповідно, якщо батьки звикли вважати винуватими всіх навколо, то і дитина буде мислити в тому ж ключі.Ніхто не заперечує, що оточуючі можуть бути винні в сформованій ситуації, але майже завжди це палиця про два кінці – винні обидві сторони.

Щоб допомогти дитині встановити дружні стосунки в шкільному колективі, батьку, перш за все, необхідно попередити вчителя про проблеми, які можуть мабуть відрізняти дитину від іншого класу.Це можуть бути такі дефекти, як: шепелявість, гаркавість, заїкання, всілякі шкірні захворювання і т. д.

В ідеалі попереджений вчитель постарається захистити дитину від насмішок однокласників.Але від дефектів і хвороб по можливості краще дитину позбавити скоріше.Часто батьки відразу після уроків забирають дитину на позакласні заняття, різні поїздки або просто додому.

Це теж стає непоганим початком для того, що той згодом став ізгоєм.Проводячи разом час після уроків, діти, швидше за все, сдружатся, а забирається дитина машинально стане чужим у їх сплотившемся колективі.Ще однією помилкою можуть стати постійні втручання батьків у шкільні взаємини свого чада.

Від такого захисту користь чи буде.Швидше дитина буде ябедою або «маминим синочком». Поваги від таких дій з боку однокласників явно не додасться.

Можна спробувати в даному випадку поговорити з вчителем, щоб той неявно спробував допомогти вирішенню конфлікту.Природно, батькам самим потрібно проводити бесіди з дитиною. Іноді краще підключити до проблеми психолога.

Таким чином, потрібно розуміти, що багато чого у відносинах дитини і шкільного колективу залежить від самих батьків. Не тільки поведінка, що закладається з дитинства, впливає на спілкування між дітьми, але також і вчинки старшого покоління.Вони можуть «зарити» дитини остаточно і зробити справжнім ізгоєм або ж «витягнути» з цього статусу.
Однак не можна залишати поза увагою, що багато чого також залежить і від самої дитини.

Related posts

Leave a Comment